Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

...αφήνω ένα στίγμα του 2020, αρκετά σημαντικό!

....Κράτησα απ' ότι φαίνεται, σημαντικές στιγμές απ' τις ζωές των άλλων.
Δεν ξέρω πόσο εκτιμήθηκε, κι αν έπραξα σωστά.
Τόσο μπορούσα, έτσι μπορούσα, με τις γνώσεις και τα μέσα που είχα τότε. (Τώρα υπάρχουν τα κινητά, όλα είναι εύκολα.)
Ωστόσο, τους "Ευχαριστώ", γιατί οι στιγμές τους, γινόταν και δικές μου, εφόσον "πείναγα" από Τέχνη, κι εκείνοι, τότε, έδειχναν πως έπαιρναν από μένα χαρά (για τον κόπο μου) και το εκτιμούσαν.

Να είναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ, είτε με θυμούνται, είτε με ξέχασαν, είτε μου θύμωσαν! (Επειδή ήταν κακότεχνες... οι αναμνήσεις τους... και θεώρησαν πως προσβάλλω τον τάλαντον... την δουλειά τους και την καριέρα τους. Ας έχουν, κι ας είμαι εγώ, ΤΟ ΛΑΘΟΣ! Μπορώ να το σηκώσω αυτό το βάρος, γιατί υπήρξα εθελόντρια, όχι πληρωμένη δημοσιογράφος, και στερήθηκα πολλούς χρόνους προσωπικής ζωής και ύπνου... για να τους "στηρίξω". Αυτά, ως παράπονο, για την "ανταμοιβή προσβολής", μερικών! )

Υγ. Δεν θυμάμαι ακριβώς την "ύλη" εδώ, έτυχε να βρω τους κωδικούς απόψε και αφήνω ένα στίγμα του 2020!

Να είμαστε ΟΛΟΙ μας ΚΑΛΑ, είτε επικοινωνούμε, είτε χαθήκαμε!
Η ΖΩΗ συνεχίζεται για όλους!
Σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ, εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ, ΥΓΕΙΑ, ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ και ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!

Να θυμούνται όμως, πως ακόμα και οι Μεγαλύτεροι Καλλιτέχνες, είχαν και κακές στιγμές και δεν ντράπηκαν ποτέ γι' αυτές, ούτε "απαίτησαν" από εφημερίδες κ.λ.π. να τα σβήσουν! Ίσα - ίσα, που απ' τα λάθη τους βοηθήθηκαν και το έλεγαν, κιόλας!

Εγώ υπήρξα Κατερίνα, φίλη πραγματική, οι προθέσεις μου ήταν ΚΑΘΑΡΕΣ και ΟΛΟΨΥΧΕΣ, όσο υπάρχω και μπορώ, πείτε μου τι άλλο να σβήσω, μη σας "εκθέτω", αν έτσι εσείς, νιώθετε!